Bij Kaemingk willen we graag goed, snel en praktisch werken. Hiervoor kunnen we niet zonder goede apparatuur en digitale programma’s. Onze afdeling IT zorgt ervoor dat alles op dit gebied op rolletjes loopt. Met z’n tienen werken we met allerlei soorten hard- en software, op verschillende locaties en samen met diverse disciplines; van inkoop tot logistiek. Ook houden we de ontwikkelingen op al deze vlakken bij. Volop uitdagingen dus!
Loopt een keer iets niet zoals we willen? Dan zorgen we via ons ticketsysteem zo snel mogelijk voor een oplossing. Ieder gemeld probleem krijgt een ticket met een code en alle tickets lossen we op basis van prioriteit op. Daarnaast kijken we waar het beter kan: naar aanleiding van vragen of wensen van collega’s, maar ook als we zelf een goed idee hebben. Met andere woorden: wij zorgen ervoor dat alle apparatuur werkt zoals het hoort. Altijd.
Dit betekent dat er wel wat van ons wordt verwacht: we houden alle ballen – in de vorm van tickets – constant in de lucht. Bij bedrijfskritische processen ligt de werkdruk uiteraard hoog en moeten we vol aan de bak, prioriteiten stellen en goed plannen. Wil je hier komen werken, dan moet je dus wel tegen een beetje druk kunnen. Heb je hier geen probleem mee, dan heb je de tijd van je leven. Leuk extraatje: je krijgt volop de ruimte voor je eigen ideeën.
Op de afdeling heerst een goede sfeer. We zijn een leuke, dynamische afdeling met fijne mensen, al zeggen we het zelf. Er is altijd tijd voor een geintje en we staan voor elkaar klaar. Ook na werktijd spreken we weleens met elkaar af, dit zegt genoeg toch?